Wydarzenia

Wzrost liczby rejestracji samochodów marki Volkswagen Samochody Dostawcze o 19 procent 

W okresie od początku stycznia do końca października 2019 r. marka Volkswagen Samochody Dostawcze sprzedała w Polsce 10 727 pojazdów. To o 19% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (I – X 2018: 8988 szt.). Wzrost sprzedaży odnotował także cały rynek europejski. W zachodniej części Starego Kontynentu sprzedano w tym samym czasie 284 100 nowych, dostawczych Volkswagenów – o 2,2% więcej niż rok wcześniej, a w części wschodniej Europy wzrost wyniósł aż 12,8%, do 38 700 egzemplarzy.

W październiku 2019 w Polsce zarejestrowano 883 egzemplarze nowych dostawczych Volkswagenów. W analogicznym miesiącu roku ubiegłego na naszym rynku zarejestrowano 1115 sztuk. Spadek rejestracji rok do roku wyniósł 21 procent. Podsumowując jednak rejestracje liczone od początku roku, sprzedaż Volkswagen Samochody Dostawcze w Polsce znacząco wzrosła. Od stycznia do końca października w naszym kraju zarejestrowano 10 727 dostawczych Volkswagenów, o 19% więcej niż w roku 2018.

W podziale na poszczególne segmenty, w październiku 2019 rejestracje w Polsce wyglądały następująco:

  • 235 pojazdów serii Transporter (od początku roku: 3752 sztuki; +26% w stosunku do 2018)
  • 391 aut serii Caddy (od początku roku: 3829 sztuk; +14,4% w stosunku do 2018)
  • 36 samochodów Amarok (od początku roku: 375 aut; +21,7% w stosunku do 2018)
  • 221 Crafterów (od początku roku: 2771 egz.; +17,6% w stosunku do 2018)

Na przestrzeni ostatnich dziesięciu miesięcy, marka Volkswagen Samochody Dostawcze sprzedała na całym świecie 409 600 egzemplarzy aut. Tylko
w październiku 2019 do rąk klientów na całym globie oddano 39 800 sztuk Transporterów, Caddy, Crafterów i Amaroków. To o 5% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. 

Może zainteresują Cię również:

Samochody dostawcze na minuty

Poczta Polska testuje e-Craftera

Żabka Polska testuje e-Craftera

Volkswagen Poznań, Miasto Poznań oraz Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu nawiązują strategiczną współpracę.

Volkswagen Poznań, Miasto Poznań oraz Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu nawiązują strategiczną współpracę

Transporter, Caddy i Crafter jadą ulicą, w tle wieżowce

Uruchamiamy program „Future Logistics Challenge”

Kurierzy pakują paczki do Craftera oklejonego w logo Misja Zerowa Emisja

Projekt „Misja Zerowa Emisja” – e‑Crafter w logistyce miejskiej

Może zainteresują Cię również: