Ważne informacje o funkcjonowaniu dealerów i serwisów
Zmiany związane z COVID-19
Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa mamy kilka nowych rozwiązań. Poniżej znajdziesz m.in. odpowiedzi na ważne pytania, numer telefonu naszej infolinii, formularz serwisowy czy link do strony z autami dostępnymi od ręki. Życzymy zdrowia i bezpiecznego korzystania z naszych usług.
Zobacz, jak umówić wizytę serwisową
Zanim pojedziesz do serwisu, kliknij w poniższy link i umów wizytę. Pracownik serwisu skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia terminu, tak byś całkowicie bezpiecznie mógł odwiedzić serwis. Dbaj o swoje auto dostawcze, ale także o zdrowie!
Wybierz auto dostawcze dostępne od ręki
Potrzebujesz auta w tej chwili, nie możesz czekać, aż zostanie wyprodukowane? Kliknij w poniższy link i wybierz auto spośród tych dostępnych od razu u naszych dealerów. Sprawdź, gdzie obejrzysz samochód i skontaktuj się z dealerem w celu umówienia wizyty.
Masz pytania? Odpowiadamy!
Działania zapobiegawcze, które podejmujemy, mają na celu ochronę przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
Wierzymy jednak, że pozwolą Ci wybrać wymarzony samochód bezpiecznie i wygodnie, bez wychodzenia z domu. W razie jakichkolwiek pytań, możesz do nas dzwonić.
Infolinia: 801 200 600
Godziny pracy infolinii:
Pon.-pt.: 8:00-20:00
Sob.: 8:00-14:00
Zanim zadzwonisz do nas z pytaniem, sprawdź, czy odpowiedzi nie znajdziesz poniżej.