ID. Buzz parkuje pod domem, trwa jego ładowanie.
1,2
Nowy ID. Buzz

Nasz cel: zrównoważona mobilność

Naszym celem jest zapewnienie w sposób zrównoważony czystszej i bardziej wydajnej mobilności w wymiarze całościowym. Nowy ID. Buzz to dobry przykład tego podejścia. Dzięki naszej pomocy rozpoczęcie przygody z mobilnością elektryczną w świadomy ekologicznie sposób staje się bardziej atrakcyjne, a w bogatej ofercie Grupy Volkswagen nasi klienci znajdą niemal wszystko, poczynając od innowacyjnych modeli pojazdów elektrycznych, poprzez inteligentne rozwiązania do ładowania, aż po zrównoważony recykling.

Innowacyjna mobilność dzięki ID. Buzz

ID. Buzz zaparkowany pod domem – widok z przodu.

Nasze podejście 360° do elektromobilności

Zmiana klimatu to jedno z największych i najpoważniejszych wyzwań naszych czasów. Z tego względu opowiadamy się za paryskim porozumieniem klimatycznym i wyznaczamy sobie ambitne cele. Przejmujemy odpowiedzialność za cały udział w łańcuchu wartości dodanej naszych pojazdów i jako firma zamierzamy osiągnąć neutralny bilans emisji CO2 do 2050 roku. Nowy ID. Buzz to pierwszy bus marki Volkswagen, który w całości został stworzony jako pojazd elektryczny, poczynając od pierwszego szkicu, aż po ostatnią czynność manualną. To elementarny komponent naszego całościowego podejścia 360° do mobilności elektrycznej – od łańcucha dostaw, poprzez proces produkcji i etap użytkowania, aż po recykling. Osiągnięcie przyjętych przez nas celów wymaga bowiem kompleksowego, zrównoważonego działania. Z tego względu ID. Buzz będzie dostarczany nie tylko przy zapewnieniu neutralnego bilansu emisji CO23, ale także jazda nim lokalnie będzie bez emisyjna. ID. Charger4 to naścienna stacja dostępna opcjonalnie do użytku domowego. Jeżeli dodatkowo użytkownik będzie korzystać z certyfikowanej energii Polenergia4 , która w 100% pochodzi ze źródeł odnawialnych, będzie to oznaczać, że eksploatacja ID. Buzz odbywa się w sposób przyjazny dla klimatu. Tym samym elektryczny „Bullik” zmienia zarówno naszą firmę, jak i naszą koncepcję mobilności – w duchu zrównoważonego rozwoju.

  • Wallbox ID. Charger marki Volkswagen

    Wygodne ładowanie w domu za pomocą własnego Wallboxa

    Częścią koncepcji pojazdu elektrycznego jest indywidualny, zrównoważony ekosystem, który dostosowuje się do mobilności użytkownika. Do celów wygodnego ładowania w warunkach domowych użytkownik może na życzenie otrzymać inteligentną i wydajną naścienną stację ładowania – Wallbox ID. Charger4. Modele „Connect” i „Pro” komunikują się z internetem i posiadają dodatkową opcję obsługi zdalnej przy pomocy aplikacji mobilnej. Dopełnieniem ekosystemu jest możliwość wykorzystania energii Volkswagen Polenergia4  – certyfikowanego, neutralnego emisyjnie, ekologicznego prądu do wykorzystania w warunkach domowych. Dzięki temu eksploatacja ID. Buzz odbywa się zgodnie z zasadami świadomości ekologicznej.

  • ID. Buzz w stacji ładowania.

    Ładowanie w trasie: wygoda i elastyczność

    O ile w przypadku pojazdu z silnikiem spalinowym uzupełnienie paliwa wiąże się z koniecznością znalezienia stacji paliw, o tyle nowy ID. Buzz może być ładowany przy okazji zwykłego postoju – również w trasie. Na przykład w punkcie ładowania w miejscu pracy, na publicznej stacji ładowania przy autostradzie, przy supermarkecie, na parkingu lub na terenie osiedla mieszkaniowego podczas wizyty u znajomych.  Maksymalna wydajność w przypadku ładowania prądem przemiennym (AC) wynosi 11 kW. W przypadku szybkiego ładowania (DC) – np. na autostradzie – naładowanie akumulatora z poziomu 5% do poziomu 80% może trwać ok. 30 minut5 przy dostępności maksymalnej mocy  ładowania ID. Buzz wynoszącej 170 kW. Jako dodatkowe uproszczenie w przyszłości, dzięki rozwiązaniu Plug & Charge6 użytkownik będzie musiał jedynie podłączyć przewód, aby rozpocząć proces ładowania. W przypadku tej technologii dane uwierzytelniające są jednorazowo zapisywane w pojeździe. Dzięki temu stacja ładowania rozpoznaje potem użytkownika automatycznie, co znacznie zwiększa komfort eksploatacji. Technologia ta jest częściowo dostępna już od 2022 roku i będzie stopniowo wdrażana w oparciu o normę ISO, co w przyszłości pozwoli na coraz szerszy zakres użytkowania stacji ładowania Plug & Charge6. Tam, gdzie nie ma możliwości korzystania z rozwiązania Plug & Charge6, użytkownik może w dalszym ciągu korzystać z wygodnej karty ładowania We Charge4 lub rozpocząć proces ładowania przy pomocy funkcji We Charge w aplikacji Volkswagen7.Rozliczenie również w tym przypadku odbywa się automatycznie – w wygodny, przejrzysty sposób. Aby znaleźć wolną stację ładowania w jednym z ponad 310 tys. punktów w całej Europie, użytkownik musi jedynie skorzystać z inteligentnej usługi ładowania We Charge. Dzięki temu eksploatacja ID. Buzz przebiega w sposób bezstresowy niezależnie od miejsca – w ramach jednej z największych i najszybciej rosnących sieci punktów ładowania w Europie.

Akumulator i recykling: gwarantowana długa żywotność

W odróżnieniu od silników spalinowych, silniki elektryczne niemal nie wymagają serwisowania ze względu na brak części podatnych na zużycie, takich jak pasek rozrządu, a także brak konieczności wymiany oleju. Oznacza to wydłużenie okresów między kolejnymi przeglądami i mniejszą liczbę koniecznych wizyt warsztatowych przy niższych kosztach serwisowych. Nowoczesne pojazdy elektryczne takie jak nowy ID. Buzz są projektowane do długiej eksploatacji. W związku z tym wielu potencjalnych klientów szczególnie interesuje jedna kwestia: jak długa jest żywotność akumulatora? Wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy ID. Buzz cechuje się bardzo wysoką gęstością energii i mocy. Ponadto jest ona bezobsługowa, posiada wysoką stabilność cyklu i niski poziom samorozładowania. Na jej żywotność mają jednak wpływ czynniki takie jak liczba i rodzaj procesów ładowania (AC/DC), przestrzeganie limitów ładowania czy temperatura otoczenia. Z upływem czasu nieuchronnie prowadzi to do zmniejszenia zasięgu.

 

Nowy ID. Buzz to wybór wysokiej jakości. W przypadku jego wysokonapięciowego akumulatora litowo-jonowego gwarantujemy zachowanie przynajmniej 70% pojemności użytecznej (netto) przez okres 8 lat lub do 160 tys. km przebiegu8. Stare akumulatory nie trafiają jednak na wysypisko. Wprost przeciwnie: nasi klienci mogą w istotny sposób przyczynić do podniesienia poziomu zrównoważenia naszej całościowej strategii. W tym obszarze należy wymienić zastosowania typu second-life, w ramach których po zakończeniu cyklu życia akumulatora w pojeździe są one przez nas wykorzystywane np. w systemach magazynowania energii. Równocześnie dążymy do zapewnienia recyklingu wysokiego odsetka surowców w ramach wtórnego wykorzystania. Na przykład już dziś w naszym pilotażowym zakładzie w Salzgitter potrafimy odzyskać nawet 97% surowców do produkcji akumulatorów, takich jak nikiel, miedź i lit.

Zapraszamy do konfiguracji nowego ID. Buzz

Innowacyjność designu i technologii: ID. Buzz zaskakuje liczbą funkcji cyfrowych i wielofunkcyjnych elementów wyposażenia, które tylko czekają, by odkrył je użytkownik. Życzymy dobrej zabawy podczas konfiguracji!

To również może Cię zainteresować:

Zastrzeżenia prawne Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

1.
ID. Buzz Pro: Zużycie energii, kWh/100 km: 20,8 – 21,7 kWh / 100 km (cykl łączony); emisja CO₂ w cyklu łączonym, g/km: 0; klasa wydajności: A+++.
2.
Na zdjęciach pojazdu prezentowane jest wyposażenie specjalne.
3.
Emisja CO2 w miarę możliwości jest eliminowana i ograniczana bezpośrednio po stronie firmy Volkswagen. Do eliminowania i ograniczania emisji obligowani są również odpowiednio poddostawcy. Emisja CO2, której wyeliminowanie i ograniczenie poprzez działania po stronie firmy Volkswagen i odpowiednie wymogi w łańcuchu dostaw nie jest możliwe, jest adekwatnie równoważona przez certyfikowane projekty w dziedzinie ochrony klimatu.
4.
Oferta firmy Volkswagen Group Charging GmbH (Elli): https://charging-energy.elli.eco/pl-pl/IDcharger
5.
Ładowanie przy maksymalnej mocy ładowania 170 kW DC dla wariantu akumulatora „Pro” przy temperaturze otoczenia i temperaturze baterii  wynoszącej ok 23°C oraz przy stanie początkowym naładowania wynoszącym ok 5%, np. w stacji Ionity.
6.
Zarówno pojazd, jak i stacja ładowania muszą posiadać funkcję Plug & Charge.
7.
Aby korzystać z usług We Connect, należy posiadać konto użytkownika Volkswagen ID i zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła w aplikacji Volkswagen. Ponadto należy zawrzeć z firmą Volkswagen AG odrębną umowę na usługi We Connect lub We Connect Plus. Dla usługi We Connect Plus od chwili przekazania pojazdu użytkownik ma 90 dni, aby zarejestrować pojazd na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/myvolkswagen.html lub za pośrednictwem aplikacji Volkswagen (dostępnej w App Store i Google Play Store) i bezpłatnie korzystać z usług przez cały czas trwania umowy. Korzystanie z mobilnych usług online w ramach We Connect umożliwia zintegrowane łącze internetowe. Związane z tym koszty transmisji danych powstałe na terenie Europy na obszarze zasięgu sieci z wyjątkiem usług „Streaming & Internet” oraz niektórych aplikacji dla pojazdów pokrywa Volkswagen AG. W celu korzystania z usług „Streaming & Internet”, niektórych aplikacji dla pojazdów oraz punktu dostępu sieci WLAN można zamówić płatne pakiety danych za pośrednictwem zewnętrznego partnera telefonii komórkowej Cubic Telecom i korzystać z nich na obszarze zasięgu sieci w wielu krajach europejskich. Informacje dotyczące warunków, cen i obsługiwanych krajów są dostępne na stronie vw.cubictelecom.com. Możliwe jest również korzystanie z radia internetowego i strumieniowanie multimediów za pomocą mobilnego urządzenia końcowego (np. smartfonu) z funkcją mobilnego punktu dostępu Wi-Fi. W tym przypadku usługi są dostępne wyłącznie na podstawie istniejącej lub oddzielnie zawartej umowy o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej i tylko na obszarze zasięgu danej sieci komórkowej. Pobieranie danych z Internetu w ramach wymiany danych w zależności od taryfy usług telefonicznych, a w szczególności w przypadku korzystania z usługi za granicą może generować dodatkowe koszty (np. opłaty roamingowe). Do korzystania z bezpłatnej aplikacji Volkswagen wymagany jest smartfon z odpowiednim systemem operacyjnym iOS lub Android oraz karta SIM z opcją transmisji danych z istniejącą lub odrębnie zawartą umową o świadczenie usług telefonii komórkowej między użytkownikiem a operatorem telefonii komórkowej. Dostępność poszczególnych usług We Connect i We Connect Plus objętych pakietami może być różna w zależności od kraju, a także w zależności od pojazdu i jego wyposażenia. Usługi te są dostępne przez ustalony okres obowiązywania umowy; w okresie obowiązywania umowy usługodawca może dokonywać w nich zmian lub zaprzestać ich świadczenia. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie https://www.vwdostawcze.pl/pl/aplikacje-i-uslugi-cyfrowe/we-connect.html oraz u partnera marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Informacji na temat taryf telefonii komórkowej udziela operator sieci komórkowej. Ze względów prawnych nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z We Connect i We Connect Fleet.
8.
W zakresie zastosowania gwarancji i z zachowaniem określonych w niej warunków i wymogów spółka Volkswagen AG gwarantuje nabywcy fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego z napędem akumulatorowym (BEV), że przez okres ośmiu lat (lub do osiągnięcia przebiegu 160 000 km – zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej), pojemność użyteczna (netto) akumulatora nie spadnie poniżej poziomu 70%.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/wltp.html  Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany,  przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %), chyba, że zaznaczono inaczej. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Nie wszystkie obręcze/opony są dostępne w momencie konfiguracji. Niektóre obręcze/opony są oferowane w limitowanej ilości lub mogą nie być dostępne w momencie zakupu. Prosimy zapytać Dealera o dostępność obręczy/opon i sprawdzić, czy skonfigurowany przez Państwa samochód posiada wybrane wyposażenie dodatkowe. Ze względów logistycznych i technologicznych zamówienie opon ściśle określonego producenta jest niemożliwe. Informacje o etykiecie UE opon dostępne u Partnerów marki Volkswagen Samochody Dostawcze oraz na stronie https://www.volkswagen.pl/pl/serwis-i-akcesoria/czesci-i-akcesoria/kola-i-opony/informacje-o-oponach.html 
Dla Craftera 50 o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t parametry zużycia paliwa i emisji CO2 zostały określone zgodnie z procedurą NEDC i wynoszą w zależności od wariantu i wersji: zużycie paliwa od 9,3 l/100 km do 9,4 l/100 km, emisja CO2 - od 244 g/km do 247 g/km. Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Volkswagen Samochody Dostawcze są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.vwdostawcze.pl/pl/uslugi-i-serwis/wazne-informacje-dla-klientow/recykling-pojazdow-wycofanych-z-eksploatacji.html 
*5 letnim pakietem przeglądów serwisowych w standardzie objęte są tylko samochody z ceną z roku produkcji 2024, wyprodukowane w 2024 roku, limit przebiegu 50 000 km z możliwością rozszerzenia pakietu za dodatkową opłatą. Możliwe rozszerzenia limitu do 100 000 km za dopłatą 5000 zł netto (6150 zł brutto); 150 000 km za dopłatą 9000 zł netto (11 070 zł brutto); 200 000 km za dopłatą 13 000 zł netto (15 990 zł brutto); 250 000 km za dopłatą 19 000 zł netto (23 370 zł brutto). Podane ceny obowiązują dla wszystkich modeli marki Volkswagen Samochody Dostawcze, z wyłączeniem modelu ID. Buzz. Oferta dla modelu ID. Buzz to 3 letni pakiet przeglądów z limitem 90 000 km w standardzie. Możliwe rozszerzenie pakietu do 5 lat z limitem 150 000 km za dopłatą 1500 zł netto (1845 zł brutto).
*Warunki rabatowe na modele elektryczne marki Volkswagen Samochody Dostawcze: https://www.vwdostawcze.pl/pl/swiat-volkswagena/oferta-dla-samochodow-elektrycznych.html